Maig a I3

Benvolgudes famílies,

Esperàvem il·lusionats el mes de maig per gaudir d’una de les activitats més emocionants del curs, com a cloenda del projecte aniríem d’excursió a la Granja: El corral de Neri. Les Mulassetes i els Dracs petits van poder gaudir d’un dia molt especial tots junts.

A més a més, després de la sortida, per completar el nostre projecte  vam tenir la sort  de comptar amb la visita d’una mare veterinària que ens va explicar en què consisteix aquesta professió i el seu dia a dia a la feina.

Per altra banda continuem gaudint del treball per racons, el joc simbòlic, la música… i hem seguit aprofundint en  l’obra de Joan Miró que ens ha inspirat a fer les nostres pròpies creacions de pintures, escultures… Ens hem sentit petits artistes.

Un any més hem visitat la biblioteca municipal Conangle i Fontanilles on vam descobrir el seu funcionament  i vam passar una bona estona escoltant i mirant contes.

Per veure aquestes i altres activitats cliqueu a la fotografia

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut