El 17 de maig, els infants d’I5, van fer un viatge a la Prehistòria ben a prop de casa nostra: a la Cova de la Font Major, de l’Espluga de Francolí! Un recorregut de 600 m que els va transportar al descobriment d’aquest tresor a la Conca de Barberà.
La visita guiada es fa amb motiu del projecte que es treballa sobre la Prehistòria i les principals característiques de les seves tres grans edats: Paleolític, Neolític i Edat dels metalls.
Els nens i nenes d’I5 van ser espectadors de primera fila i protagonistes d’uns fets històrics, comprenent millor com era el dia a dia dels nostres avantpassats. Els dos tallers posteriors a la visita van ser un complement idoni per acabar d’arrodonir el dia: muntar una cabana com una tribu i dibuixar una petita pintura rupestre.
Les classes del Drac i de la Cucafera són uns autèntics experts en aquesta època! I, gràcies a la visita a la Cova i les dues dinàmiques que van realitzar, van aprendre de primera mà com va ser viure en aquella època: una autèntica aventura!



