Jubilació Mercè Rosa

LA MERCÈ ROSA, ES JUBILA! Aquest setembre, la Mercè Rosa es va jubilar, després de dedicar un munt d’anys a fer de mestra a la nostra escola.
A l’escola li vam dedicar un petit comiat molt emotiu, acompanyada d’un fort aplaudiment de tots els infants des d’I3 fins a 6è de primària i companys/es.
Només li podem dir gràcies a aquesta mestra que ha dedicat 20 anys a la docència en la nostra escola, durant els quals ha estat exemple del que significa una educació familiar i propera, en la qual la formació integral i inclusiva de l’infant és el més important.
No et volem dir adeu, perquè segur que ens veurem de tant en tant, però si et volem dir que t’enyorarem, perquè deixaràs de venir amb la constància que ho feies i notarem el buit que deixaràs.
Els seus companys i companyes et desitgem el millor en aquesta nova etapa!
Moltes gràcies per tot el que has compartit amb nosaltres!