SETMANA DE L’AMISTAT

Benvolguts i Benvolgudes

Des de l’escola aquesta setmana estem treballant l’amistat. L’objectiu és que els alumnes reflexionin sobre aquest valor i dels valors que l’acompanyen. L’amistat ens fa feliços, ens permet compartir, conversar i aprendre. Està lligada a molts altres valors essencials i importants per poder assolir una bona educació emocional.

Aquesta és una setmana diferent i estem realitzant activitats molt variades. Volem compartir algunes propostes que hem programat:

  • Explicar contes i veure curtmetratges. Podeu consultar-ho al bloc de la Llufalletres

https://blocs.xtec.cat/lesescolesdegurbllufalletres/

  • Reflexionar sobre quines qualitats té o he de tenir per ser un bon amic o una bona amiga, a partir de les propostes de “El club dels amics” o “Els superpoders”.
  • Veure una pel·lícula i comentar-la fent èmfasi en les emocions que els hi genera.
  • Intercanviar missatges, amb els amics i amigues, a partir de diferents manualitats com la “bústia de l’amistat”.
  • Compartir jocs de taula amb els amics i amigues.
  • I per finalitzar la Setmana de l’Amistat farem activitats coincidint amb el Dia Universal dels Drets dels Infants ( 20 de novembre).

Considerem que per estimular l’amistat és necessari formar coneixement, habilitats, emocions, vivències i sentiments que els preparin per conviure en harmonia.

Esperem que tothom gaudeixi de la Setmana de l’Amistat!!

Gurb, 19 de novembre de 2020

Equip Directiu