PROJECTE DEL PATI

Des de la comissió de patí s’ha elaborat un presentació per tal que pugueu veure d’una forma visual el projecte del nou pati aprovat en Claustre i en Consell escolar.

Només cal que aneu passejant pel pati de l’escola i obriu cada foto que aneu trobant.

Per poder tirar endavant algunes zones del nou pati ens anirà molt bé  l’ajuda de tots i totes,  pot ser aportant  materials  o col·laborant en la seva col·locació o construcció.

El projecte s’iniciarà aquest estiu, el material que necessitarem primer seran troncs gruixuts, d’uns 30 cm de diàmetre i 70 d’alçada com a mínim, per la zona del laberint.  Paral·lelament voldríem  començar a fer el laboratori  de cuina i experimentació ( a  l’espai sorrera ), en aquest espai necessitaríem fustes d’exterior ( no palets, o fustes que s’estellin ) de diferents mides.

Tots aquells que pugueu fer algun tipus d’aportació cal que contacteu amb la direcció del centre.

Atentament

COMISSIÓ DE PATI