Programa MID

Aquest curs, com a novetat el centre participa del Programa en Mentoratge i Identitat Docent (MID) que organitza la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic.

El nostre centre des d’aquest mes de febrer fins a final de curs, acollirà 10 estudiants del doble grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (CAFE) i Mestre d’Educació Primària (MEP) amb menció d’educació física, el dimarts al matí.

Aquests estudiants tindran assignat un docent com a mentor/a, i estaran ubicats als cursos següents: 2nA, 3rA, 3rB, 3rC, 5èA, 5èB, 5èC, 6èA, 6èB, 6èC.

Aquesta estada permetrà a l’estudiant tenir un primer contacte amb l’escola i conèixer-la des de l’inici del grau, fet que suposarà aproximar-se al funcionament de l’escola afavorint una reflexió constant del dia a dia a les aules.

Estem segurs que serà una bona oportunitat per aprendre tots junts!