Concurs de lectura en veu alta

Recursos per a la lectura en veu alta a l'aula | Servei Educatiu Ciutat de  Badalona

Durant el mes de febrer hem llegit moltíssim a l’escola i a casa. Les mestres ens han donat uns textos que havíem d’aprendre i llegir acuradament. Un cop fet aquesta part, a l’aula, vam llegir en veu alta i la mestra i companys/es ens valoraven la dicció, l’entonació, la postura del cos, el ritme, el volum de veu… i d’aquesta manera de cada classe de 4t van sortir dos o dues finalistes.

Avui, ens hem reunit a la biblioteca els dos grups de 4t i hem fet la final. Havíem d’escollir la persona que llegiria al Certamen de Lectura en Veu alta i un substitut/a. Les finalistes eren: l’Arlet, la Mariona, en Roger i la Bet.  Per sorteig els ha tocat llegir el text número 7. El jurat ha tingut moltíssima feina a l’hora d’escollir-ne el guanyador/a, ja que tots ells/es ho han fet realment bé. Finalment, el guanyador ha estat en Roger i la substituta la Mariona. Enhorabona!