El 21 de novembre vam celebrar el Dia de la Ciència amb la participació activa de les famílies de l’escola. Amb molta il·lusió i entusiasme vam preparar una Fira de la Ciència plena de propostes interessants. Les famílies participants van pensar i preparar diferents experiments, que van presentar als nens i nenes de l’escola al llarg de tota la tarda.
Els infants s’ho van passar molt bé observant i experimentant tot allò que ens havien preparat. Vam descobrir conceptes com: les diferents densitats dels líquids, l’electricitat estàtica, la tensió superficial dels líquids o diverses reaccions químiques, entre d’altres.
Tan l’alumnat com el professorat ens vam quedar amb ganes de continuar descobrint i experimentant junts, però haurem d’esperar el proper curs.










