COLÒNIES DE 4T A MAS GORGOLL

HEM ANAT DE COLÒNIES A MAS GORGOLL DE PALAMÓS

Som els alumnes de quart de l’Era de Dalt i us volem fer cinc cèntims de les nostres colònies.

Vam anar a Mas Gorgoll de Palamós. Ens ho vam passar “Pipa” !

La casa tenia dues parts, una era un bosc amb cabanes i un circuit per fer equilibris i l’altra part era un prat amb un espai amb gallines i cavalls, quatre barques i un camp de futbol.

El tema de les colònies era sobre pirates perquè un dels nostres monitors tenia un somni: ser pirata ! 

Durant les colònies vam fer el joc del Toca, toca, vam anar al museu marítim i quan vam sortir vam pujar a un vaixell de pesca. Després vam anar a la llotja a veure com venien el peix pescat aquell dia. Al final del port hi havia un vaixell pirata amb les veles  desplegades i la bandera pirata onejant.

A la platja vam fer una cursa de crit piraaaaaaata ! i vam fer jocs cooperatius. També vam anar a l’escullera a observar animalets marins com  tomàquets de mar, crancs i eriçons de mar, que ens vam posar a la ma.

A la casa un dia vam fer tir amb arc i l’últim vespre una “Piragala” amb sopar i balls pirates.

Hem après que l’espigó abans no hi era i el van fer perquè l’aigua del mar no entrés al poble, que la gamba vermella de Palamós és la més coneguda, que a part dels animals carnívors, herbívors i omnívors hi ha els detritívors que són els que mengen les restes de menjar que queden sota el mar. I moltes coses interessants més.

I fins aquí arriba la nostra explicació, us han vingut ganes d’anar-hi ? Nosaltres us ho recomanem, Palamós és molt maco i a la casa de Mas Gorgoll s’hi està molt bé.

Alumnes de quart de L’Era de Dalt

En aquest enllaç podeu trobar les fotografies de les colònies.