Cicle superior grup 3: Projecte: On vivim?

La primera setmana de curs a la Sandra li va arribar un missatge de veu per WhatsApp. Era el capità Bartheys que volia donar-nos un missatge però no sabia com arribar a la nostra classe.

Ens va dir que es trobava a NGC1427A, vam investigar i vam descobrir que és una galàxia!

Vam fer un vídeo entre tots explicant al capità com podia arribar a la nostra classe (veure Drive).

Un dia al matí quan vam entrar a la classe hi havia avions de paper amb un codi que vam haver de desxifrar. Vam aconseguir un missatge que deia: “Gaudeix cada instant. Somriu a la vida i tot anirà bé.”

A fora el passadís vam dibuixar diferents murals: la Terra, Europa, la Península Ibèrica, Catalunya, Osona i Tona. Hem enganxat la nostra foto a la zona on van néixer els nostres pares.

Vam jugar amb mapes interactius i vam col·locar els països dins el seu continent. Després vam aprofundir amb les comarques de Catalunya.

Vam veure la Terra des de diferents punts.

Per parelles vam fer un llistat dels països que volíem conèixer més i en vam escollir un.  Vam fer una mini conferència amb les dades més importants del país.

Entre tots vam escollir Japó i vam estudiar la seva capital: Tòquio.

Ens va sorprendre la història de Hachiko, vam buscar informació i vam mirar la pel·lícula.

D’aquí ve el nom de la nostra classe!

Som la classe Hachiko!

Blaus 3 Cicle Superior