VÍDEO AMPA NADAL
21/12/20GRÀCIES, AMPA LA VINYALA
COM CADA CURS, L’AMPA ENS FELICITA LES FESTES DE NADAL.
ENGUANY, TAMBÉ S’HA REINVENTAT I ENS REGALA UNA AVENTURA D’ALLÒ MÉS DIVERTIDA.
GAUDIU-LA EN FAMÍLIA!!!
BONES FESTES!!!!
GRÀCIES, AMPA LA VINYALA
COM CADA CURS, L’AMPA ENS FELICITA LES FESTES DE NADAL.
ENGUANY, TAMBÉ S’HA REINVENTAT I ENS REGALA UNA AVENTURA D’ALLÒ MÉS DIVERTIDA.
GAUDIU-LA EN FAMÍLIA!!!
BONES FESTES!!!!
S’acosten les festes de Nadal i com cada any des de les sessions de Música hem preparat una activitat musical per celebrar-ho. Enguany, per la situació que estem vivint, hem hagut de reinventar-nos i us volem oferir un seguit de vídeos que il·lustren el que… Llegeix més»
Com cada any, l’escola participarà a la Marató de TV3 realitzant activitats per tal de sumar-se a la bona causa i poder contribuir amb una aportació econòmica. Enguany, comencem amb un concurs d’eslògans a Primària. Cada grup n’ha triat tres i, cada dia, es llegiran per la megafonia del centre perquè tothom els escolti. I tot això amanit amb la música del DISC de la MARATÓ!!!
Al cicle Infantil la cosa va d’endevinalles. Cada dia, els grups hauran de resoldre’n una, la solució de la qual sempre serà una mesura de protecció i prevenció contra el contagi de la COVID-19!!
El proper dilluns 14 de setembre s’inicia el nou curs escolar aplicant i seguint les directrius del Departament de Salut i del Departament d’Educació. La finalitat última és protegir la salut de la nostra comunitat escolar així com garantir el dret a una educació de qualitat per al nostre alumnat.
Després de molts mesos treballant, assajant, jugant, gaudint, …
Després de tot això arriba el gran moment, diferent de tots els anys. La Mostra ha consistit en la preparació d’un muntatge de vídeo per cada obra, on l’alumnat de cada classe ha fet una lectura dramatitzada dels textos que han creat i treballat durant el curs. Aquesta lectura s’ha editat i acompanyat de música i efectes audiovisuals.
Enguany no hem pogut celebrar l’English Day amb les diferents escoles de primària de Sant Vicenç.
Avui, dimecres 17 de juny, els nens i nenes de 6è de la nostra escola haurien celebrat aquest dia a l’Institut Gabriela Mistral, i haurien fet moltes activitats i jocs en anglès amb l’ajuda dels i les alumnes de secundària.
Totes les escoles de primària participants, van estar preparant uns logos, i n’hauria sortit un de guanyador com a representant. Com que tot es va paralitzar per la pandèmia, es va fer una primera tria de tres logos de cada escola.
A continuació us mostrem un pòster amb els logos que van sortir triats de cada escola…Serà el vostre logo un dels triats?
Cliqueu a sobre de la imatge per veure el pòster
Per les mesures de confinament i les mesures sanitàries es deriva que la tramitació dels ajuts per proper curs serà principalment telemàtica, i les famílies des d’un mòbil, ordinador, o tauleta podran accedir a la web del Consell Comarcal www.elbaixllobregat.cat i realitzar el tràmit a l’apartat AJUTS MENJADOR ESCOLAR 20-21.
El termini per a la presentació de sol·licituds és del 4 al 17 de juny de 2020 i un segon termini per a casos de Serveis Socials en el termini del 18 de juny al 3 de juliol.
Es pot sol·licitar de l’IDALU de l’alumne via correu electrònic a l’escola i el facilitarem.
Us enllacem la pàgina del Consell Comarcal per a la seva SOL·LICITUD
💡 DÍPTIC 1 💡 DÍPTIC 2 💡 DÍPTIC 3
➡ INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM , 29 de maig
➡ PERÍODE DE RECLAMACIONS, del 2 al 5 de juny
➡ INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM, 9 de juny
➡ INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM, 11 de juny
➡ ALUMNES ASSIGNATS, 7 de juliol També: LLISTA D’ESPERA i ALUMNES PREINSCRITS