LA VINYALA AMB LA MARATÓ DE TV3

Un cop més, l’escola ha participat en una activitat solidària com és la Marató de TV3. Enguany, els alumnes del centre han elaborats diferents manualitats que han posat a la venda amb la finalitat de recaptar fons i lluitar contra les malalties minoritàries. S’han muntat paradetes quatre dies i, entre alumnes i famílies hem aconseguit una bona pessigada!!!

Cliqueu el pòster i veureu les fotos!!!

SETMANA EUROPEA DELS RESIDUS

L’escola La Vinyala ha participat amb dues activitats a la Setmana Europea per la prevenció de residus, dins del projecte de centre que es desplegarà al llarg de tot el curs amb moltes i diferents actuacions.

OBJECTIUS DE LA SETMANA

Una Setmana Europea per:

  • Donar a conèixer estratègies de reducció de residus i la política de la Unió Europea i dels seus Estats membres en aquesta matèria.
  • Fomentar accions sostenibles per reduir els residus arreu d’Europa.
  • Fer públic les tasques dutes a terme pels diversos actors mitjançant exemples concrets de reducció de residus.
  • Fer canviar el comportament quotidià dels europeus (consum, producció).

 

BANC FOTOGRÀFIC

CASTANYADA 2019

La Castanyada, una festa típica i tradicional catalana.

Al matí tots els alumnes van elaborar les seves receptes: pastissos, galetes, magdalenes, pizzes, most.

A la tarda van fer el tast , prèviament  per cicles van ballar unes danses de la castanyera. Per acabar, van menjar castanyes ben bones que ens van preparar els pares i mares: a Infantil les van repartir les Castanyeres, que van baixar de la muntanya amb els cistells ben plens de castanyes torrades.

Agraïm la col·laboració de les famílies i de l’AMPA.

 

SETMANA PEL CLIMA DEL 23 AL 26 DE SETEMBRE

La nostra escola s’ha adherit a la campanya proposada per Teachers for Future i participarà realitzant les següents accions:

  • DILLUNS, dia 23: A les 11 h un minut de silenci per la Terra.
  • DIMARTS, dia 24: Portar una samarreta de color verd.
  • DIMECRES, dia 25: Visionat a les aules d’un curtmetratge.
  • DIJOUS, dia 26: Realització de cartells pel clima.
  • DIVENDRES, dia 27: Manifestació pel clima a l’hora del pati amb els cartells realitzats el dia anterior.

Lluitar pel canvi climàtic és responsabilitat de tots i totes

 

 

 

Mostra de teatre escolar 6è

 

 

 

 

 

 

 

Els alumnes de 6è han estat genials.

Són uns artistes i s’ho van passar de pel·lícula 

SANT JORDI 2019

Reportatge gràfic dels XXIVens Jocs Florals i de la Diada de Sant Jordi. Moltes activitats entre llibres, danses i flors!!