LES VACANCES NADALENQUES DE LA CLASSE DE LES FOQUES

Aquest Nadal, les Foques s’ho han passat molt bé i avui han vingut molt contentes a l’escola. Voleu saber què han fet durant aquestes vacances? Ara us ho explicarem.

Hi ha dues activitats que han realitzat tots: Una és mirar una pel.lícula amb la família i l’altra és jugar amb jocs de taula.

La gran majoria han llegit llibres i ho han disfrutat molt, també han menjat neules i torrons.

Moltes Foques de C.M.  han anat a visitar el mar o la muntanya, han explorat els paisatges propers del nostre litoral i també les Gavarres.

Més de la meitat, ha cuinat algun deliciós plat amb l’ajut dels seus familiars i ha sortit a fer exercici a l’aire lliure.

Algunes foques s’han distret fent manualitats, tocant algun instrument o cantant nadales.

Diuen que el 2020 ha estat un any complicat, però han après una pila de coses.

Les foques de CM són positives i valoren especialment :

Haver pogut anar a escola durant tot el primer trimestre, passar més temps amb la família del que ho feien anteriorment i dedicar-se a aprendre cosetes que no havien previst.

Comencen amb il.lusió l’any 2021 i tenen molts bons propòsits.

Benvingut 2021, comencem una nova aventura!

Us volem desitjar  salut i molta felicitat.