PLA DE REOBERTURA DE CENTRES-JUNY

Benvolgudes famílies,

Hem rebut les instruccions del Departament sobre la reobertura dels centres educatius. Aquest pla de reobertura, per aquest mes de juny, planteja un triple objectiu:

1.El suport lectiu i d’orientació, fent especial èmfasi en els finals d’etapa educativa que suposa una titulació (4t ESO, 2n de Batxillerat, 2n de cicles formatius professionals i artístics, adults i idiomes).

2.L’acompanyament tutorial i emocional de l’alumnat.

3.Facilitar la planificació dels diferents escenaris del curs 2020-2021 en cada centre, tot incidint en el treball organitzatiu del retorn.

En cap cas es reobra l’escola amb l’objectiu de seguir el treball lectiu en el centre, aquest treball es manté telemàticament fins a finals de curs. Us passem l’enllaç amb el resum de com ens afecta tot aquest procés a la nostra escola. En el següent document trobareu dos enllaços, un que són les instruccions del Departament i un altre que és només per les famílies d’infantil.

DÍPTIC INFORMATIU

Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació infantil

Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació primària