ENS TORNEN A VISITAR ELS NOSTRES PADRINS

El passat dilluns dia 15 d’abril, els infants d’I4 i 6è ens vam tornar a ajuntar per participar en una activitat de padrins i fillols. En aquesta ocasió, en lloc d’una sessió de lectura de contes, vam optar per una experiència creativa i col·laborativa: decorarem l’escola junts! La nostra proposta va consistir a adornar arcs de Sant Martí amb una explosió de colors. Amb entusiasme per tornar a estar junts, vam elaborar boletes de paper de seda de diversos colors i les vam enganxar lliurement. Aquesta activitat no només va fomentar la creativitat i la col·laboració entre els nostres alumnes, sinó que també va reforçar el sentit de pertinença a la nostra estimada escola.

Mireu que bonic ens han quedat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *