5è DESCOBREIX LA BIODIVERSITAT AL VOLTANT DE L’ESCOLA!

La setmana passada l’alumnat de 5è a l’àmbit de Coneixement del Medi Natural va realitzar un taller naturalista i de sensibilització amb l’ADENC (Associació per a Defensa i l’Estudi de la Natura) als voltants de l’escola (pati, mirador i voltants de l’església de la Romànica)

El taller ens va servir per descobrir la riquesa de la biodiversitat (animals i plantes) urbana propera a l’escola, aprendre a reconèixer els principals grups de la fauna i de la flora urbanes i fer-nos preguntes sobre què podem fer nosaltres per millorar l’entorn on vivim.

L’experiència va ser molt enriquidora i potser ens animem a fer-ne alguna més a l’entorn del riu Ripoll.

Continuarà…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *