Hola alumnat i famílies de La Carpa!!!
Com aneu? Sembla que ja ens estem acostumant una mica a això d’estar tota l’estona a casa, oi?
Però segur, que hi ha moments que no podeu més . En aquests moments sortiu al balcó, a una finestra i crideu ben fort HOLAAAAAA!!!! Hi ha algú que us escolta i si espereu una mica, potser us respon.
També podeu aprofitar i fer alguna de les propostes que us deixem avui per als propers dies. Cliqueu a la imatge.
Esperem que hàgiu anat fent les propostes que us hem anat deixant i que com us van dir en el primer moment, trobeu sempre un moment al dia per moure-us.
Nosaltres ens hem acostumant a fer una rutina d’exercici només aixecar-nos al matí, abans d’esmorzar. I vosaltres podeu fer la rutina d’escalfament i estiraments que ja coneixeu.
Recordeu que ens podeu fer arribar les vostres fotos al mail educaciofisicalacarpa@gmail.com o a qualsevol dels links que teniu dels nivells.
Salutacions i molts petons i abraçades virtuals!!!!
Jordi, Aurora i Roger



Gracias,…. parece que esto “ahora” empieza a funcionar….
como dice el refran : ” mas vale tarde, que nunca.