Hola a tots i a totes!
Com esteu? Com porteu aquests dies a casa?
Nosaltres hem pensat algunes propostes perquè feu a casa.
Aquí us deixem alguns enllaços que us porten a activitats o pàgines web on podeu continuar practicant tot allò que hem après fins ara. Són bastant divertides i us ajudaran a passar una estona mentre repasseu.
Us trobem molt a faltar a tots i totes. Estem desitjant tornar a l’escola per veure-usi per a que ens expliqueu tot el munt de coses que estareu fent. Segur que esteu creixent molt i us trobem molt grans a la tornada.
Per començar, l’Alicia us vol enviar a tots i totes un document amb una sèrie de propostes. Cliqueu AQUÍ per veure’l.
La Natalia us ha penjat una proposta al bloc de l’AULA D’ACOLLIDA. Us animem a revisar tot el material i que intenteu treure-li el màxim profit.
De part de les tutores, teniu tot aquest seguit d’activitats:
LECTURA
Ja fa molts dies que estem a casa. Per això, us donem la possibilitat de transportar-vos a altres llocs i viure aventures extraordinàries, a través de la lectura.
Us deixem tres enllaços:
- la revista d’aquest mes del Cavall fort,
- un link on podeu agafar llibres on·line de préstec gratuït
- un d’escolta, on trobareu contes en castellà.
![]() |
![]() |
![]() |
MATEMÀTIQUES
Aquí teniu dos jocs de matemàtiques:
![]() |
![]() |
| Joc amb nombres per practicar la numeració i el càlcul | Joc de simetria on heu de seguir el quadradet el més ràpid possible. |
També us proposem una pàgina web on trobareu exercicis i un joc molt divertit per repassar les taules de multiplicar de l’1 al 12.
Exercicis: https://www.tablasdemultiplicar.com/
Joc de taules: https://www.tablasdemultiplicar.com/happy-burger.html
CATALÀ
Poseu a prova el vostre vocabulari en català; per fer-ho us deixem uns mots encreuats i una sopa de lletres.
Mots encreuats: https://clic.xtec.cat/projects/encreuats/jclic.js/index.html
Sopa de lletres: https://es.educaplay.com/recursos-educativos/594634-jocs_50.html
PLÀSTICA
Com sabem que sou uns artistes, per a aquesta setmana us proposem, un tutorial d’origami i unes activitats d’Antoni Tàpies, per fer una mica de memòria.
Origami de conill:
Activitats d’Antoni Tàpies:
https://clic.xtec.cat/projects/tapies/jclic.js/index.html
Molts ànims a tots i totes, ho esteu fent molt bé!
Una súper abraçada!
Teresa, Sandra, Tere i Alicia.
31/03/2020







