Proposta setmana del 14-04-2020

Hola bonics i boniques! Com esteu?

Ja fa un mes que estem a casa sense poder sortir… Com passa el temps! Expliqueu-me, què feu? Jugar, fer deures, ballar, dormir, menjar, cuinar… M’ho podeu explicar deixant-me comentaris en aquesta publicació, justament a sota. Estaré súper contenta de llegir els vostres missatges!

Aquesta setmana treballarem una mica més el que hem fet la setmana passada, amb més activitats. Aquí us les deixo!

ACTIVITATS SETMANA DEL 14/04/2020 AL 19/04/2020

Us recordo que si teniu una llibreta, podeu escriure els noms del vocabulari de la classe, els colors, el cos, els vestits, l’abecedari, els dies de la setmana, els mesos de l’any i fer el dibuix al costat. Així es pot convertir en un diccionari personalitzat, ja que l’heu fet vosaltres.

També us recordo que a la columna de l’esquerra del bloc, podeu trobar diferents categories: diari d’aula, contes, cançons, diccionaris i traductors… Podeu anar mirant, de ben segur que anireu descobrint coses noves!

Una abraçada ben forta i fins la setmana que ve!

NATALIA

Bitmoji Image

Hola Akram!
      Doncs mira, estic fent moltes coses per no avorrir-me: jugar a cartes, cuinar (he fet galetes, pastissos, cruasans…), també miro series i pel·licules, faig esport, dibuixo i pinto mandales…ah! I també faig feina de l’escola ?
      S’han de buscar coses que t’agradin per no avorrir-te!

Una abraçada ben gran! ?

Hola Sofia!!
      Quina ilu llegir el teu missatge! M’alegro molt que tú i tota la teva familia estigueu bé ?. Jo també estic bé i faig moltes coses per no avorrir-me: llegir, veure series i pelis, cuinar (he cuinat galetes, pastissos, cruasans…), també faig esport i dibuixo!
      Un petó molt gran!?

1. Manahil

Hola Natalia! Com estas?………. Que fas?… Estas pasan be els vacanses?……….. Bones vacanses!! ☺ Jo dibuixo ,jugo, llegeixo, estudio….. He fet una casa amb las mevas juguinas. Estic pasan fantastic???. Magrada quedar ha casa. Un Gran Pato.? I’m missing my teachers & friends. Adeu!!!!!!

Hola Manahil!
      Quina il•lusió m’ha fet el meu comentari!? Les vacances bé, he aprofitat per seguir fent esport, cuinar, llegir, dibuixar…I també seguir treballant amb cosetes de l’escola!
      Uau, quantes coses que fas a casa! De ben segur que no t’avorreixes…M’agradaria veure aquesta casa que has fet per les teves joguines, segur que és xul•líssima!
      Un petó molt gran per tú també! ?

2. Yasmin

Holaaa profe
    Soc Yasmin. Estic aburrida i encara aixi faig un petit esforç i cada dia estudio. Tambe dibuixo i aprenc l’angles
    I faig esport amb ma germà
    Abraçada

Hola Yasmín!
      M’ha fet molta ilu el teu missatge!
      Que bé que, tot i que ja han passat molts dies i és normal que t’avorreixis de tant en tant, treguis la força per estudiar i fer coses que t’agradin! ?
      Guarda tots aquests dibuixos que Fas per ensenyar-los a la tornada!
      Un petó ben gran! ?

Hola Danery!!!
      Que bé llegir el teu comentari ?
      Com estàs? Espero que estigueu molt bé tots. I estic molt contenta que vagis fent el teu diccionari i les activitats que vaig penjant aquí al bloc .
      Una abraçada ben forta ☺️

Hola Akram!!!
      Quina il•lusió llegir-te! Uau, quantes coses fas! Ja m’explicaràs quines receptes de cuina has fet ?
      L’important és fer coses que ens agradin per passar-ho bé!
      Us trobo a faltar…Fins la setmana que ve!
      Una abraçada!

2. Manahil

Hola Natalia
      Manahil commented in the commentari section but it seems that you didn’t receive it. I don’t know why. Can you have any suggestion? We didn’t type the URL number. What’s this?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *