Vaga general 3 d’octubre

Creiem que la tasca que desenvolupem dia a dia en  els centres educatius és per fer créixer els infants en el diàleg, l’esperit crític, el poder democràtic, i que amb la violència, no s’educa.

Per això, davant dels esdeveniments del diumenge 1 d’octubre, denunciem l’actuació repressiva dels cossos policials. Els sindicats majoritaris de mestres i altres organitzacions han convocat per demà 3 d’octubre de 2017 a tots els centres educatius a sumar-se a la VAGA GENERAL.

L’equip de mestres de la nostra escola, després de reunir-se i debatre aquesta opció, ha decidit majoritàriament, sumar-se a la VAGA GENERAL.

Tenint en compte aquest fet, us comuniquem que el centre oferirà els serveis mínims que ens dicta el propi Departament d’Ensenyament.

La direcció del centre. Terrassa a 2 d’octubre de 2017

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut