TALLERS DE SANT JORDI

Avui és Sant Jordi!!!!

La comunitat de petits aprofitant que al final ha sortit el sol hem anat a fer els tallers de Sant Jordi al pati de l’escola.

Entre tots hem fet unes cares de drac molt divertides. La Carme i la Maria ens han ajudat a enganxar el foc, les orelles i les ales d’aquests dracs.

La Pilar, la Marta i la Carla ens han pintat les cares de cavallers, princeses, dracs i roses. Ens agrada molt pintar-nos.

Hem pogut llegir i escoltar contes de Sant Jordi i altres. La Virginia ens ha explicat els contes i hem cantat cançons.

Amb la Yolanda hem pintat dos dracs que hem penjat a l’entrada de l’escola perquè tots els pugueu veure i celebrar junts aquest dia tan especial.

Ahh i per la tarda les mestres de la comunitat han fet l’obra de teatre de la Llegenda de Sant Jordi. Ha estat molt divertit i tots els infants han ajudat a Sant Jordi a salvar la princesa.

Ens ho hem passat molt bé!!!

Feliç Sant Jordi.