El dimarts de la setmana passada, els infants de 3r van poder gaudir d’una activitat dirigida d’hoquei, un esport olímpic de gran tradició a Terrassa. La sessió va ser conduïda per una gran professional d’aquest esport, actual coordinadora i entrenadora del Club Egara de Terrassa.
Els alumnes es van mostrar molt encuriosits i van poder resoldre alguns dubtes que tenien envers aquest esport. Alguns aspectes que es van tractar van ser: les normes bàsiques de l’hoquei, algunes tècniques que utilitzen els professionals per regatejar, quins han sigut els jugadors i jugadores més importants d’aquest esport a Catalunya i quin impacte ha tingut sempre l’hoquei a la nostra ciutat.
Pel que fa a la part pràctica de la sessió, els infants van poder practicar la conducció de pilota, les passades, el regateig i el llançament de penals.
Va ser una activitat molt enriquidora en la qual els infants van poder aprendre alguns aspectes que desconeixien d’aquest esport i els van poder posar en pràctica.


