A-cordant

Els alumnes de CM i CS tanquen el projecte de l’A-cordant del curs 24-25 amb una actuació a la Faràndula amb altres escoles de Sabadell.

Cantada a l’arbre i encesa de llums

Aquest matí hem guarnit l’arbre del barri i hem cantat la cançó que ja és tradició: “Tinc un arbre de Nadal”.
https://agora.xtec.cat/ceipjrjsabadell/wp-content/uploads/usu1983/2024/12/WhatsApp-Video-2024-12-04-at-21.mp4
A la tarda hem gaudit amb el bon humor del Llaminer, que ens ha ajudat a encendre els llums de l’arbre.
https://agora.xtec.cat/ceipjrjsabadell/wp-content/uploads/usu1983/2024/12/WhatsApp-Video-2024-12-04-at-21.37.14-1.mp4