RESUM DE LES REUNIONS D’INICI DE CURS

CICLE SUPERIOR: Hem fet una activitat d’Innovamat: podem travessar un full? Per acabar hem berenat tots junts.
Clica la imatge per veure el vídeo.

CICLE INICIAL: Hem fet una activitat molt emotiva a partir del conte EL FIL INVISIBLE de la Míriam Tirado.

EDUCACIÓ INFANTIL: Hem dut… Llegeix més»

Taller de Sant Jordi a Educació Infantil

El passat 21 d’abril els alumnes d’Educació Infantil van assistir al teatre d’ombres de la Llegenda de Sant Jordi, a la biblioteca de l’escola.
Més tard van fer els següents tallers:

• Confecció d’un punt de llibre en forma de drac.
  • Racó de contes.
  • Creació de roses i dracs amb… Llegeix més»

SORTIDA DE LA PRIMAVERA

Tots els alumnes de l’escola hem anat a la Salut on hem pogut compartir una estona de jocs (la bomba, mata-conills, 1, 2, 3, pica paret, arrencar cues…)

CARNAVAL 2023

Tornem a sortir al carrer per celebrar amb el barri la rua de Carnaval i lluir les nostres disfresses.
Clica la imatge per veure el vídeo.

UN COMIAT MOLT EMOTIU

S’ha acabat el curs 2021-2022 i ens hem acomiadat fins al setembre.
Han estat uns dies plens de sorpreses, hem pogut tornar a realitzar la festa de l’aigua, scaperooms a primària i hem gaudit amb la Rosa Fité a educació infantil.
Però el comiat més emotiu ha… Llegeix més»