ANIVERSARIS MES D’ABRIL

A la classe del Telèfon aquest mes hem celebrat tres aniversaris. El de la Judit, el Leo i el Sasha que ja han fet 4 anys. Per moooolts anys!!!!!

I a la classe  del Peluixos, l’Aitana ha fet 5 anys!!!  👏👏

Moltes felicitats !!!🎂

 

Expliquem contes

En YASSIN ens ha ensenyat el conte de l’SPIDERMAN. És un personatge que té poders i pot enfilarse per les façanes de les cases.Sempre ajuda quan algú està  en perill. ENS HA AGRADAT MOLT.

En RENÉ ens ha explicat EL MONSTRE DE COLORS. Totes les emocions tenen un color i hem de saber identificar. Primer el monstre té les emocions barrejades i de mica en mica les va destriant i posant els colors per pots. QUE BÉ Quant tot està ordenat,  les emocions van sortint. Gràcies MONSTRE DE COLORS i molt bé RENÉ.

LA ELSA ja fa temps ens va explicar al desembre un conte de Nadal. I no estava publicat el full de l’exposició. Aquí el tenim!

A la classe dels Peluixos , la Malak ens ha explicat el conte “NENA, GAT, AIGUA, ÀNEC”. És l’hora del bany i els quatre personatges del conte comencen a jugar, ara es posa un dins la banyera, ara l’altre…

Molt divertit, Malak!

I  l’IYAD ha compartit el  conte “ELS TRES PORQUETS” .  El conte tradicional dels porquets que volen fer-se una casa però el llop els hi posa ben difícil.  Com ens agrada aquest conte!!!

Gràcies Iyad!!

P3 representem LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Durant la setmana de Sant Jordi, els nens i nenes de la classe del Telèfon vam estar realitzant diferents activitats. Una de les activitats va ser fer la representació de la Llegenda de Sant Jordi. Vam fer tres representacions, i cada infant va triar a quin personatge volia representar. 

Us deixem un recull de fotos de les representacions.
Són uns artistes, ho van fer súper bé!!!

P3 PRESENTEM LA LLETRA

EL BIEL ENS VA PRESENTAR LA SEVA LLETRA LA B. ENS VA EXPLICAR QUE LA VA FER DE CARTRÓ I PAPER DE DIARI, I LA VA PINTAR DE BLAU, QUE LI AGRADA MOLT I COMENÇA PER LA LLETRA B. TAMBÉ ENS VA ENSENYAR ELS DIBUIXOS QUE VA ENGANXAR A LA CARTOLINA, QUE COMENCEN PER LA SEVA LLETRA COM BALENA, BICICLETA, BUFANDA,…

DESPRÉS VAM FER TORN DE PREGUNTES, ON CADA VEGADA EN SOM MÉS EXPERTS. FINALMENT, PER GRUPS VAM ESCRIURE LA LLETRA A LA PISSARRA, QUE ENS VA SORTIR A TOTS I TOTES, I VAM VEURE LA LLETRA I LA CARTOLINA, AMB LES FOTOS I ELS DIBUIXOS, DE MÉS A PROP.

Cliqueu sobre la imatge per veure la resta

EXPLIQUEM UN CONTE

ENS HAN EXPLICAT EL CONTE:

L’IRIA de la classe dels Peluixos, ha compartit amb nosaltres el conte: “LA CASA DE LA MOSCA FOSCA”. Per fer la inauguració de la casa, la mosca fa un gran pastís. D’un en un, aniran arribant els animals del bosc… Un conte, també, ple rodolins ben divertits.

Genial Íria!!!

En Pol de la classe dels globus aerostàtics ens ha presentat el conte de la “VELLA QUARESMA”.

Hem recordat el que volia la “vella quaresma” i com amb el rei Carnestoltes es tenen les seves diferències.

Un conte ben entretingut.

L’Eloi també ens ha explicat el conte “UN SOPAR DE POR”. Ja ens ho havia explicat i ens l’ha tornat a ensenyar!.Hem rigut molt amb els plats tants estranys que tenien per menjar.

La Fadoua de la classe de “les bicicletes” ha explicat “LA CASA DE LA POR”. Monstres, fantasmes i altres éssers que celebren la nit de Halloween a la casa de la por. Diverteix-te amb les seves històries i amb les divertidíssimes il·lustracions que conté. No podràs parar de llegir!

Genial Fadoua!

ANIVERSARIS DEL MES DE MARÇ

A la classe de “Les bicicletes”, aquest mes hem celebrat l’aniversari del Dante. Ja ha fet 6 anys!!! Per molts anys!!!

I també hem celebrat l’aniversari de la Lia. Ja ha fet 5 anys!!! Per molts anys!!!

A la classe dels Peluixos , la Judith ha fet 6 anys  i el LLuc  ha fet,  5 !!!

ANYS  I ANYS , PER MOLTS ANYS…🎵 🎶 !!

De la classe del Telèfon, hem celebrat l’aniversari  de l’Ònia que ja ha fet 4 anys. Per molts anys!!!

 

P3 PRESENTEM LA LLETRA

HEM COMENÇAT EL TRIMESTRE I CONTINUEM AMB LES PRESENTACIONS DE LA LLETRA. EL LIAM HA ESTAT EL PRIMER I ENS HA PRESENTAT LA SEVA LLETRA L. ENS HA EXPLICAT COM L’HA FET I L’HA DECORAT, I TAMBÉ ENS HA ENSENYAT TOTS ELS PETITS OBJECTES, ALGUNS FETS AMB PLASTILINA I D’ALTRES REALS, QUE COMENCEN O ACABEN PER LA SEVA LLETRA.

UN COP FET EL TORN DE PREGUNTES, HEM ESCRIT LA LLETRA A LA PISSARRA ON A TOTS I TOTES ENS HA SORTIT. DESPRÉS PER GRUPS ENS HEM APROPAT A VEURE LA LLETRA I LES FOTOS ON ES VEIA TOT EL PROCÉS DE LA CREACIÓ DE LA LLETRA.

Cliqueu sobre la imatge per veure la resta

 

EXPLIQUEM CONTES

 ENS HAN EXPLICAT EL CONTE:

La Martina de la classe de “les bicicletes” ha explicat “El meu primer llibre de Sant Jordi”. La llegenda explica que fa molt de temps un valent cavaller va alliberar tot un poble que es trobava amenaçat per un drac molt malvat. Sabeu qui va ser aquest famós cavaller? Aquesta és la fantàstica llegenda de Sant Jordi perquè la coneguin els més petits.

Genial Martina!

A la classe dels Peluixos, el Ferran ens ha explicat el conte ” Els invents del Doraemon”. Un personatge que tots els nens i nenes  coneixen pels seus invents extravagants i divertits.

Magnífic, Ferran!!

P3 PRESENTEM LA LLETRA

ACABEM EL SEGON TRIMESTRE AMB LA PRESENTACIÓ DE LA LLETRA A DE L’AINOA. ENS HA EXPLICAT COM HA ENGANXAT EL DIARI AL CARTRÓ PERQUÈ FOS MÉS FORT, COM L’HA PINTAT I QUE HA ENGANXAT QUATRE DIBUIXOS QUE COMENCEN PER LA SEVA LLETRA: ABELLA, ARBRE, ÀNGEL I ÀNEC.

DESPRÉS HEM FET TORN DE PREGUNTES, ENS HA ENSENYAT COM S’ESCRIU LA SEVA LLETRA I HEM SORTIT PER GRUPS A FER-LA  A LA PISSARRA. QUASI JA LA SABEM ESCRIURE TOTS I TOTES!!! PER ÚLTIM, ENS HEM APROPAT PER VEURE MILLOR LA LLETRA.

Si cliqueu sobre la imatge podreu veure la resta de fotos