Sortida al Mas Casablanca
06/06/25El dimarts 20 de maig, tots els infants d’infantil vam anar al Mas Casablanca de Taradell on vam poder gaudir d’un gran dia entre animals de la granja. L’Aran ens va explicar moltes coses de cada un dels animals, i a més, en vam poder tocar alguns.
Ens ho vam passar molt bé i ens va agradar molt!!!
Gimcana de Pasqua
22/04/25L’últim dia del segon trimestre, els nens i nenes d’infantil vam fer una gimcana on havíem de superar diferents proves. Una vegada superada la prova, havíem de buscar un sobre del nostre color on hi havia una endevinalla, paraula amagada, mapa… que ens ajudava a descobrir el lloc on havíem d’anar després. En finalitzar les 6 proves vam obtenir un premi, un conillet de xocolata que ens vam menjar tots junts al pati.
Ens ho vam passar molt bé!!!
Us compartim unes quantes FOTOS DE LA GIMCANA.
I4-I5 Colònies a CAN PUIG!!!
19/03/25La setmana passada, els infants d’I4 i I5 van gaudir de l’estada de dos dies a la casa de colònies Can Puig.
Tot i que el temps no va acompanyar gaire, els infants s’ho van passar molt bé i van poder gaudir de totes les activitats relacionades amb els INDIS. Van poder caminar pel bosc màgic, jugar a l’espai on hi ha els tipis, fer un collaret amb un amulet, fer el joc de nit per ajudar el cap de la tribu a recuperar les seves plomes, pintar la cara, fer una corona d’indi, cantar cançons… i descobrir coses dels indis.
Per poder veure les fotografies d’aquests dies, cliqueu sobre la imatge.
Dijous llarder
03/03/25El dia de dijous llarder, com és tradició, vam fer la sortida per l’entorn del poble. Els infants d’I3 vam anar pels voltants de les hortes i els d’I4 i I5 vam anar fins al bosquet al costat de la Tosa. Ens ho vam passar molt bé!!!
Setmana de carnaval a Infantil
03/03/25REGALS DE REIS
05/02/25TIÓ DE NADAL
20/12/24LA SETMANA PASSADA ELS NENS I NENES D’INFANTIL VAN REBRE UNA CARTA PER ANAR BUSCAR EL TIÓ AL PATI DE L’ESCOLA. TENIA MOLT FRED, POBRE!!!
DURANT LA SETMANA LI HEM ANAT DONANT MENJAR I, AHIR A LA TARDA, EL VAM FER CAGAR. ENS VA CAGAR NEULES I TORRONS QUE ENS ELS VAM MENJAR TOTS JUNTS.
Feu clic sobre la imatge per veure les fotos.
BONES FESTES, FAMÍLIA!!!
I4 i I5. Sortida al Teatre Conservatori de Manresa
06/11/24Avui al matí, els infants d’I4 i I5 hem gaudit de l’obra de teatre “Les aventures del Lleó Vergonyós” al Teatre Conservatori de Manresa.
Ens ha agradat molt l’espectacle, i hem acabat cantant i ballant!!!

Cliqueu sobre la fotografia per veure les imatges.







