RECULL DEL REPTE 1
14/04/20MIREU QUÈ BÉ HO HAN FET!!!
MIREU QUÈ BÉ HO HAN FET!!!
HOLA FAMÍLIES!
JA HEU POGUT RESOLDRE L’ENDEVINALLA DEL REPTE 2?DE BEN SEGUR QUE SÍ.LA RESPOSTA ÉS: LA PAPALLONAANEM DONCS A PEL TERCER REPTE!
SI CLIQUEU LA ICONA PODREU VEURE EL PDF EN UNA MIDA MÉS GRAN
ARA QUE COMENCEM VACANCES DE SETMANA SANTA,
SI PREPAREU LA MONA I… Llegeix més»
Els nens i nenes de P4A estem fent el projecte del nom de la classe. Estem aprenent moltes coses sobre l’Araceli Segarra. La Laia, la mare de la Clàudia és corredora de curses de muntanya i també fa alpinisme. Per això, ens ha ensenyat com és el material que es necessita per realitzar aquests esports.
Hola famílies!!!
Aquestes són les nadales que hem cantat aquest any.