P3 PRESENTEM LA LLETRA

DIMARTS EL LEO VA PRESENTAR LA SEVA LLETRA, LA L. ENS VA EXPLICAR COM L’HAVIA DECORAT AMB LLANA DE COLORS TOT ENVOLTANT LA SEVA LLETRA I PINTANT ALGUN TROS AMB PINTURA. TAMBÉ VA PORTAR UNA CARTOLINA AMB FOTOS ON VAM PODER VEURE COM FEIA LA LLETRA.

DESPRÉS VAM FER ALGUNA PREGUNTA I VAM PROVAR DE FER LA LLETRA L A LA PISSARRA, ON QUASI TOTS LA VAN FER SÚPER BÉ. TAMBÉ VAM MIRAR QUINS NENS I NENES TENIEN AQUESTA LLETRA AL SEU NOM I A QUIN LLOC:  A L’INICI, AL MIG O AL FINAL.

Cliqueu a l’imatge per veure la resta.

P3 PRESENTEM LA LLETRA

EL DIMECRES DE LA SETMANA PASSADA, LA MAIDER ENS VA PRESENTAR LA SEVA LLETRA, LA M. ENS VA EXPLICAR COM HAVIA FET CADASCUN DELS DETALLS DE LA DECORACIÓ. PEL DAVANT HI VA PINTAR LA MUNTANYA I EL MAR, I PEL DARRERE HI VA ENGANXAR IMATGES DE COSES QUE TAMBÉ COMENCEN PER LA M.

PER GRUPS VAM ESCRIURE LA LLETRA A LA PISSARRA, ON BASTANTS ELS HI VA SORTIR. DESPRÉS LA VAM ANAR A VEURE DE MÉS A PROP, PER PODER VEURE MILLOR TOTS ELS DETALLS I LA MAIDER ENS POGUÉS EXPLICAR MÉS COSES.

Cliqueu sobre l’imatge per veure la resta

ANIVERSARIS DE DESEMBRE

ANIVERSARIS DEL DESEMBRE

  • Aquest mes, a P3 hem celebrat l’últim aniversari de l’any, l’aniversari del Nourdine, que ja ha fet 3 anys. Per molts anys!!!

  • A la classe de P4-P5A, han fet anys, l’Arlet B , la Clàudia i el Ferran, l’Oleguer i el Rayan

 

  • A la classe de P4-P5C, han fet anys la Jana i la Martina.

 

HIVERN

Els nens i nenes d’Educació Infantil donem la Benvinguda a l’Hivern decorant el passadís. Hem fet un arbre magnífic i hi hem enganxat els guants que hem engalanat amb sanefes!!!!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos !!!

 

 

P3 PRESENTEM LA LLETRA

L’ÚLTIM DIMECRES DEL TRIMESTRE, LA LIA ENS VA PRESENTAR LA SEVA LLETRA INICIAL, LA L. ENS VA EXPLICAR QUE EL SEU PARE HAVIA TALLAT LA LLETRA, ELLA  L’HAVIA PINTAT I DECORAT AMB GRAN VARIETAT DE COLORS I FORMES DE PURPURINA. ALGUNS LI VAN FER PREGUNTES PER SABER MÉS DE COM L’HAVIA FET.

PER GRUPS VAM FER LA L A LA PISSARRA ON GAIREBÉ A TOTS I TOTES ENS VA SORTIR. DESPRÉS LA VAM MIRAR DE MÉS APROP I TAMBÉ VAM PODER VEURE LES FOTOS, QUE VA PORTAR IMPRESES, DELS PASSOS QUE VA SEGUIR PER FER-LA.

Cliqueu sobre la foto per veure la resta.

MATINAL CIENTÍFICA A INFANTIL

Fa unes setmanes, els nens i nenes d’infantil van gaudir d’una matinal científica amb el Lab 0-6 de Manresa.

Vam observar insectes bastó, vam tocar banyes d’animals, vam pesar amb balances, vam experimentar amb l’aire, vam mirar pel microscopi, vam fer aigua de colors amb verdures i fruites,..

Ens ho vam passar molt bé fent de científics i científiques!!!

FOTOS CLASSE DELS TELÈFONS

FOTOS CLASSE DELS PELUIXOS

FOTOS CLASSE DELS GLOBUS AEROSTÀTICS

FOTOS CLASSE DE LES BICICLETES

EXPLIQUEM CONTES

ENS HAN EXPLICAT EL CONTE:

El Yasser de la classe de “les bicicletes” ha explicat “EL BERENAR DE NADAL”. Un conte on l’últim convidat porta l’estel de Nadal que encantarà a tots els animals del conte.

Gràcies Yasser!

L‘ Arlet B. de la classe dels PELUIXOS ens ha portat un conte molt especial,  “ORELLES DE PAPALLONA”.  La Mara, la protagonista del conte , és una nena que té les orelles molt grans i per aquest motiu els companys se’n riuen d’ ella. La seva mare l’ajuda a descobrir que això que la fa diferent, la converteix en única i meravellosa.

Felicitats Arlet !!!

L‘ Elsa de la classe del GLOBUS ens ha explicat el conte “EL PARE NOEL” Un conte molt nadalenc que ens va fer passar a tots una estona de màgia i il·lusió.

Molt bé Elsa!

P3 PRESENTEM LA LLETRA INICIAL

AQUESTA SETMANA EL MARCEL ENS HA PRESENTAT LA SEVA LLETRA, LA M. ENS HA EXPLICAT QUE EL SEU PARE HA TALLAT LA LLETRA DE FUSTA, ELL L’HA PINTAT I HA ENGANXAT LES IMATGES DE COSES QUE COMENCEN AMB LA MATEIXA LLETRA QUE EL SEU NOM ( MUNTANYA, MOTO, MANDARINA,…). AL FINAL HEM FET UN TORN DE PREGUNTES, I ALGUNS JA HAN FET ALGUNA PREGUNTA..

DESPRÉS L’HEM PRATICAT  A LA PISSARRA I L’HEM MIRAT D’APROP PER PODER VEURE BÉ LES IMATGES I LES FOTOS QUE HA PORTAT.

Feu clic sobre la foto per veure la resta.