Observem amb el microscopi

Amb l’ajuda de la Laura, la tutora de tercer, avui hem treballat amb el microscopi. Hem parlat d’aquest instrument, per què serveix i quines parts té. Ens facilita molt poder veure coses molt petites, que a ull nu no podem veure. Les podem observar augmentades… Llegeix més»