Treballem l’escultura a classe de plàstica. 6è
17/06/21El divendres 4 de juny vam treballar l’escultura a classe de plàstica, cadascun dels alumnes va crear un bust amb fang blanc, treballant la creativitat i la destresa de la motricitat fina. Vam gaudir molt de l’experiència.
Cliqueu el següent enllaç per veure les fotos:
https://photos.app.goo.gl/jh3gnHWxfvC7ED668

