TREBALL D’EMOCIONS A CINQUÈ
26/01/18Els alumnes de cinquè hem fet una sessió d’educació emocional.Hem fet el túnel del rentat, un massatge i hem escrit en un cor dels somriures: – els regals de la teva vida,– els moments feliços, – qui ens ha ajudat en els problemes, – qui ens estima i a… Llegeix més»

