Campiona de Gimnàstica

La Ruth va participar el passat cap de setmana en un campionat de gimnàstica a Gijón, amb les millors gimnastes entre 10 i 12 anys. Ens ha ensenyat les medalles i el trofeu que va guanyar; ho ha compartit amb tots nosaltres.Per molts anys Ruth.

Llegeix més»

El bosc és vida

Xerrada – Agents Rurals: El bosc és vida Avui ens ha visitat en Manel. Ell és agent rural i ens ha parlat sobre el bosc, quins avantatges hi podem trobar, com ha evolucionat al llarg dels anys, quins perills hi pot haver, quina fauna hi habita.… Llegeix més»