Emprendre, compartir, aprendre: així és CUEME a 5è!!
27/06/25Com cada any, l’alumnat de 5è de primària ha participat en el projecte CUEME, gràcies al qual hem creat la nostra pròpia cooperativa. Al llarg del curs hem après a treballar en equip, a prendre decisions de manera democràtica, a gestionar un petit negoci i… Llegeix més»


