SORTIDA AL MNACTEC de TERRASSA

El divendres dia 20 de gener, els nens i les nenes del cicle mitjà vam fer la sortida del segon  trimestre. Vam anar al MNACTEC a fer un taller sobre electricitat. La visita a l’edifici i el taller, vam ser molt interessants.
Després per arrodonir el… Llegeix més»

LEARNING ENGLISH: MY TOWN!

Per acabar el curs, els nens i nenes de 4t han treballat el poble (My town) a l’àrea de llengua anglesa. Com a tasca final, han fet un escrit i un dibuix sobre el seu poble ideal tot escollint les seves botigues preferides i l’han presentat als seus companys/es. 

Cliqueu aquí per veure’n les fotografies de la seva presentació.