VISITA DE L’EULÀLIA CANAL
02/04/14SORTIDA AL COSMOCAIXA 3r i 4t
20/03/14SORTIDA AL COSMOCAIXA El dia 20 de març vam fer una sortida al CosmoCaixa a Barcelona. Després de visitar el recinte van començar els tallers. Els alumnes de tercer van començar amb “Llegeix més»
SORTIDA AL COSMOCAIXA 3r i 4t
20/03/14Aquí podreu veure les fotos de tercer
RÀDIO ESCOLA JOVENTUT
07/03/14Ràdio Escola Joventut
VISITA A L’AJUNTAMENT
27/02/14DIJOUS GRAS
27/02/14El dia de dijous Gras a més a més de la caminada pels voltants del Garrigà, també vàrem aprofitar per una activitat del GeoCating.
PLANTA POTABILITZADORA I DEPURADORA DE MANRESA
29/01/14Els alumnes de 1r de cicle mitjà anaren a la planta potabilitzadora de les aigües de Manresa, perquè un dels temes de medi és el cicle de l’aigua, a més, l’ús, consum i tractament. A la primera planta trobem l’espai educatiu, amb aules, laboratoris, … Llegeix més»
VISITA AL MACBA
05/12/13Aquest any hem treballa el “Pop Art”. Una de les activitats, que varem fer va ser anar al MACBA a veure unes obres relacionades amb el tema. FIRA DE SANTA LLÚCIA
SORTIDA AL LICEU
26/11/13Sortida al Liceu. Hem tingut la sort d’assistir a la representació: ” Guillem Tell” al Tetre del Liceu de Barcelona. Aquesta obra l’han adaptat pels nens fent-la atraient.

