REPTE 1 PELS ALUMNES DE CICLE INICIAL
29/03/20Hola nens i nens de les classes de la Malala i de la Greta Thunberg.
Som les vostres mestres! Com esteu tots? Esperem que bé i que estigueu ben entretinguts.
Nosaltres us trobem MOOOOLT a faltar i tenim moltes ganes d’estar junts a l’escola!
Quan puguem ja hi tornarem, esperem que sigui ben aviat!
Ara cal que estiguem… Llegeix més»



