Short Films Festival

Durant bona part del curs, l’alumnat de Cicle Superior hem preparat un festival de curtmetratges musicals: el Short Films Festival!

Us convidem a venir aquest divendres 31 de maig a partir de les 15:30h.

Començarem amb una inauguració oficial al pati de l’escola, tot seguit hi haurà entrega de premis, a l’estil de Holliwood!

A partir de les 16:00 podreu entrar a les 6 sales de cinema a mirar els nostres curtmetratges.

Hi haurà unes paradetes informatives on podreu conèixer com hem treballat, quins efectes especials hem fet servir, què hem après,… i fins i tot us podreu fer una bona fotografia a la zona del photocall.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *