Nous espais d’art a l’escola

Aquest any, l’escola estrena dos espais nous per a poder realitzar tot tipus d’activitats artístiques. D’una banda tenim l’espai d’Art Dinàmic on s’hi podrà ballar, realitzar activitats de música, fer dramatitzacions i teatre i tot allò que requereixi moviment. Per l’altre costat tenim la sala d’art plàstic on s’hi podran fer totes aquelles creacions plàstiques que sorgeixin de la imaginació dels nostres infants. Quina bona manera de començar aquest curs on, com ja sabeu, el lema serà FANTÀStiKAMENT! QUE VOLIN LA IMAGINACIÓ I LA CREATIVITAT!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *