Dinantia, la nova aplicació per a tothom

A l’escola Jaume Balmes apostem per les noves tecnologies. Per aquest motiu hem decidit començar a utilitzar l’aplicació mòbil Dinantia per a la comunicació entre el centre i les famílies. Es tracta d’una nova eina senzilla i ràpida.

Amb Dinantia rebreu en el vostre mòbil les notificacions oficials de l’escola, informació directa i immediata del tutor del vostre fill/a, recordatoris importants, consultar el menú escolar, etc.

Donar-se d’alta és molt senzill, només heu de seguir les instruccions que figuren al següent enllaç: http://dinantia.com/mkt/Dinantia_instalacion.pdf o a l’arxiu adjunt.

Un cop donats d’alta, rebreu automàticament en el vostre dispositiu els missatges enviats des del centre.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *