Escollim l’horari pel curs vinent!

procés votació horari

PROCÉS DE SELECCIÓ DE L’HORARI ESCOLAR PER EL CURS 2020-2021

El proper divendres 14 de febrer les famílies de l’escola podreu realitzar la votació per decidir quin serà l’horari escolar per el curs 2020-2021.

La jornada començarà a les 8:45h fins les 17:30h al vestíbul de l’edifici d’Educació Primària.

Podreu escollir entre tres horaris diferents escollint la butlleta de l’horari amb el seu color corresponent.

• Horari A: de 9 a 12.30h i de 15 a 16.30h
  • Horari B: de 9 a 12.30h i de 14.30 a 16h
  • Horari C: de dilluns a dijous de 9 a 13h i de 15 a 16.30h i divendres de 9 a 12h

La votació es farà tenint en compte el cens de l’escola, és a dir, podran votar el pare, la mare i/o el tutor/a legal. Per a cada nucli familiar es podran fer fins a dos vots. Per poder votar s’haurà de presentar el DNI. És possible delegar el vot fent entrega del DNI i d’una autorització.

Un cop fet el recompte quedarà escollit de forma vinculant aquell horari que superi el 50% dels vots. En cas que cap opció superi aquest percentatge, s’eliminarà el menys votat i es realitzarà una segona volta el dilluns 17 de febrer, amb els altres dos horaris. El més votat serà l’horari escollit.

Equip Directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *