General

COLÒNIES DE P5

El 13 i 14 d’Abril els nens i nenes de P5 hem anat de colònies al Mas Badó. Han sigut uns dies fantàstics i ens ho hem passat genial! Hem fet vàries activitats de màgia: ens han ensenyat i hem après trucs de màgia, hem fet un saquet d’olors amb plantes aromàtiques que vam anar […]

COLÒNIES DE P5 Llegeix més »

Sortida de 3r al Museu Picasso

L’alumnat de 3r va gaudir el dimecres passat d’un dia fantàstic! Van passar el matí al Museu Picasso, admirant les seves obres, i fent un taller artístic de retrats. Després, van dinar a la platja de la Barceloneta, on van poder jugar amb la sorra a la vora de la mar. Un dia rodó. https://drive.google.com/file/d/1tkwJOok5X8oCa-HpDTy3lE_YoXzHCNxr/view?usp=sharing

Sortida de 3r al Museu Picasso Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut