General

Arrenca el Bus a Peu!

Benvolgudes famílies, Des de l’Ajuntament i l’Associació de Famílies de l’escola han organitzat la iniciativa Bus a Peu per als nens i nenes de l’Escola Jaume Balmes. 1) Què és el Bus a Peu?  És un servei d’acompanyament a peu de l’alumnat fins a l’escola Jaume Balmes tots els matins lectius. L’acompanyament el faran agents […]

Arrenca el Bus a Peu! Llegeix més »

Descobrim el feminisme

Podcast presentat per la Clàudia i l’Aitana de 5èZ com a treball T.A.C. Podeu sentir aquest podcast i altres píndoles a l’apartat de RADIO del blog de l’escola i a Ona Codinenca tots els dimecres a les 19:30 al 107.2 de la FM!

Descobrim el feminisme Llegeix més »

COLÒNIES 2N

Us deixem el recull de fotografies dels dos dies que vam passar a Mas Badó les de segon. Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir de valent. Les alumnes de 2n vam pujar a peu fins la casa, caminant 6 quilòmetres. Allà ens esperaven els monitors i monitores per fer activitats relacionades amb

COLÒNIES 2N Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut