Ara és demà

La nostra escola Ignasi Melé i Farré va participar en el debat Ara és demà, impulsat pel Consell Escolar de Catalunya, una proposta de reflexió sincera, en profunditat i compartida amb tots els sectors de la comunitat educativa sobre el futur de l’educació al nostre país.

Es convocar totes les entitats i persones integrants de la comunitat educativa a participar en aquest debat per diferents vies:

–          Consell Comarcal: Maria Àngela Cuatrecasas

Fotos Bloc 1:

Fotos Bloc 2:

Benvolgut, benvolguda,

Amb aquestes lletres, volem informar-vos que, des del Consell Escolar de Catalunya, donem per conclòs el debat “Ara és demà”,  que ha completat el desenvolupament de les activitats que vam plantejar-nos inicialment des del Consell Escolar de Catalunya per assolir els objectius de reflexió de llarg abast i de generació de propostes al voltant del futur del sistema educatiu del nostre país. D’aquesta manera, el passat 13 de setembre, va tenir lloc l’acte de cloenda, presidit per la consellera d’Ensenyament, en què Clara Ponsatí va parlar al voltant de les conclusions a què havia arribat el debat.

En relació a la vostra participació en el desenvolupament del debat, volem fer-vos arribar el nostre agraïment i reconeixement. Poder comptar amb la vostra implicació per construir l’educació del futur a partir de nous consensos ha estat molt valuós per als resultats finals del debat. Moltes gràcies per haver-ho fet possible.

Us invitem a conèixer quins han estat els resultats globals del debat accedint als documents més rellevants en què s’ha sintetitzat tota la informació generada durant el curs 2017-2018 al voltant d’aquesta qüestió. Cliqueu sobre l’enllaç a consultar:

Amb l’esperança que aquestes informacions us siguin d’utilitat en el vostre compromís amb l’educació, rebeu una cordial salutació.

Lluís Font

President

Si voleu llegir la carta del Sr. Josep Polanco, Director dels ST d’Ensenyament a Girona, informant sobre la possibilitat de la participació dels centres al debat “Ara és demà”, impulsat pel Consell Escolar de Catalunya, premeu AQUÍ.

També aprofitem per fer-vos arribar l’enllaç de la nota de premsa publicada referent a la roda de premsa de presentació dels tallers: http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJava/convocatoriavw/132592/ca/presentacio-tallers-centre-territorials-proces-participatiu-debat.do.

Alhora, si voleu consultar el PWP del programa, cliqueu AQUÍ.