Regals a mestres

Benvolgudes famílies,

S’acosten les dates de Nadal i sabem que és un moment en què molts de vosaltres prepareu algun detall pels mestres dels vostres fills/es per tal de mostrar el vostre agraïment.

Nosaltres apreciem molt aquest gest, però a nivell de claustre hem fet la següent reflexió:

1. Cada vegada els regals augmenten en quantitat i cost.

2. Hi ha famílies que no poden o no volen participar, i això pot provocar sensació d’exclusió en els alumnes que no hi col·laboren.

3. Creiem que el vostre agraïment es demostra en el seguiment i interès del dia a dia dels vostres fills. Les felicitacions que ens feu en moltes ocasions vers el treball que duem a terme, ja són molt satisfactòries.

4. La nostra tasca d’educadors la fem amb molt de gust, no només des del punt de vista professional, sinó també vocacional. En aquest sentit no necessitem rebre cap tipus de detall material.

Així doncs, com a escola hem establert la normativa de no acceptar cap tipus de regal.

No voldríem en cap moment que entenguéssiu això com un menyspreu a l’esforç d’organització que poseu per fer aquest tipus de detall que repetim, tot agraint-los no els podrem acceptar.

El millor regal que ens podeu fer és continuar mostrant-nos la vostra confiança.

Atentament,

Claustre Escola Ignasi Melé i Farré