Visió

L’òptica de l’escola aposta per una educació on l’alumne/a és el protagonista de l’acció educativa, incorporant gradualment pedagogies actives des de la visió de les múltiples intel·ligències, la superació personal i el treball en equip. Apostant per l’aprenentatge de les llengües estrangeres, aprenentatges funcionals i significatius, el treball cooperatiu, la cultura de l’esforç i l’ús de les TAC, donant resposta a les necessitats educatives de l’alumnat i millorant el seu nivell competencial.

Una comunitat educativa acollidora, on tothom és benvingut, on les famílies col·laboren i comparteixen amb el centre el repte que suposa l’educació dels seus fills/es.

Un centre que creix, participa, dinamitza i innova interactuant amb l’entorn (famílies, entitats i associacions) creant una xarxa per la millora educativa.