Concurs “FISH REVOLUTION”

Benvolguts/des,

Amb data 24 de gener de 2020, de la mà de Scolarest i Pescanova,  hem engegat el projecte “ FISH REVOLUTION”, que té com a objectiu millorar l’alimentació dels nens i nenes del menjador escolar. Aquesta iniciativa, liderada pel xef Àngel León, conegut com “ el xef del mar”, un dels millors del mar en la cuina basada en el peix, pretén introduir aquest aliment de manera divertida a través de tallarines elaborades a base de lluç. Es tracta d’un producte natural molt ric en omega 3, vitamines i minerals i sense gluten.

A partir del mes de febrer els hem començat a incloure en els menús escolars.

Continuant amb la promoció del “FISH REVOLUTIONS”, llencem un concurs pels nens de 6è de primària de les escoles, perquè participin amb els seus pares.

Us adjunto el cartell amb A4, que us farem  arribar al llarg de la setmana, perquè en pugueu fer  la difusió més adequada.

 Tanmateix si us  sembla podríem fer difusió a la vostra web a l’apartat menjador, o de forma física al taulell d’anuncis, i fins i tot a través de l’App dels delegats de sisè.  

És una activitat educativa i  molt divertida  de la que els premiats podran gaudir d’una gran experiència. ( els equips guanyadors visitaran el restaurant Aponiente i gaudiran d’una experiència de 3 estrelles Michelín.

Aquest es va llençar el passat dia 20 (disculpeu la demora d’aquests dies) i es tanca el 20 de març.

QUE S’HA DE FER?

Poseu-vos el vostres davantals i formeu l’equip guanyador, i graveu en vídeo tot el procés!

1r- Fer la compra, aneu al supermercat i escolliu els ingredients de la recepta que voleu ensenyar. El peix és l’ingredient principal del plat.

2n- preparar el plat , elaboreu la recepta i mostreu-nos la vostra creativitat en la presentació del plat.

3r- Enviar vídeo abans del 20 de març, enviant ‘lo a través del web:www.fischrevolution.es/concurso/

REQUISITS: Concurs adreçat a nens i nenes de 6è de primària on es valorarà la innovació del plat, la participació del nen o nena i l’ús d’un peix diferent o elaborat d’una manera original.