La Castanyada

El passat dimarts 31 d’octubre, a la nostra escola es va celebrar, com cada any, la Castanyada. Cap a un quart de quatre de la tarda, tots els nens i nenes de l’escola van anar baixant a la pista per cantar un seguit de cançons… Llegeix més»

Let’s play with Bee-bots

El CRP Selva II, posa a la disposició dels Mestres un seguit de materials de diferents tipologies (jocs, audiovisuals, equipament TAC…) per tal de que es pugui fer servir a les aules a través d’un servei de préstec. És així com actualment tenim les Bee-bots en… Llegeix més»

Lot de tauletes

Des de l’escola agraïm a l’Ajuntament la dotació econòmica destinada a la millora de la competència TAC i que ha estat invertida en un lot de 14 tauletes Energy Tablet PRO3 amb les seves pertinents fundes. De ben segur, que els alumnes en gaudiran i… Llegeix més»

Ja és a la final!

El passat dissabte 25 d’abril, es va celebrar la Gran Final Absoluta del concurs d’anglès THE FONIX. En Ze Liu, alumne de 5è B, va quedar primer de la seva categoria. Així doncs, va haver d’anar a Barcelona a concursar a la final.
Esperem que tinguis… Llegeix més»

Jornades Esportives

La setmana del 3 al 7 d’abril, es va dur a terme a la nostra escola la Jornada Esportiva amb activitats com xerrades de Salut o a càrrec de diferents esportistes Catalans, roda d’esports al Pavelló (handbol, futbol i bàsquet), gimncana saludable i per finalitzar…1h… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

El passat divendres 21 d’abril, la nostra escola va celebrar la diada de Sant Jordi! Pel matí, es va dur a terme una actuació a càrrec dels mestres de l’escola, anomenada un Sant Jordi Inesperat, i per la tarda tant petits com grans van participar… Llegeix més»

Cursa Escola Ignasi Melé i Farré

Per segon any consecutiu s’ha dut a terme la cursa escolar a càrrec dels alumnes de 6è on tots els nens i nenes de l’escola, tant els petits com els grans han pogut participar-hi. Els diners recaptats seran destinats a les colònies dels alumnes de… Llegeix més»

The magician and the clown

El passat 8 de febrer els alumnes de Primària van assistir a veure un especatacle en anglès a càrrec de la companyia Dream Makers i en el qual van ser partíceps de trucs de màgia increíbles i d’escenes divertides i tot….en anglès!
Aquí podeu veure unes… Llegeix més»

Xocolatada Carnavalera!

El divendres 24, degut al mal temps es va suspendre la rua de Carnaval, en la qual els nens i nenes de l’escola, sortien pels carrers de Tossa per lluir les disfresses que amb tant d’esforç havien fet a l’escola. Per tal de fer la… Llegeix més»