______________________________

ATENCIÓ PARES I MARES: Accediu a l’apartat BLOGS del menú superior per visualitzar el recull d’activitats i fotografies del que anem fent a classe! També podeu buscar-nos a Instagram @escolaignasimele

Entrades i sortides

Benvolgudes famílies,
Avui hem iniciat el curs amb molta il•lusió i amb els nervis normals d’un nou començament.
Us volem remarcar la importància de mantenir *l’ESPAI i l’HORARI* a les entrades. Les mares i pares heu de mantenir-vos a l’espai de PETÓ I ADÉU per tal de… Llegeix més»

Setmana de l’Esport i la Salut

Aquesta setmana, des de dilluns fins divendres, els alumnes de tota l’escola han participat a la Jornada Esportiva que es realitza cada any.
Dilluns 10: RCP 6è i jocs a la platja 1r

Dimarts 11: Bàsquet amb cadira de rodes 5è, jocs a la platja 2n, bicicletada… Llegeix més»

Benvinguts al 2n trimestre

Bona entrada d’any a tothom!
Ja hem començat el segon trimestre amb moltes ganes, però també amb molta precaució. Com ja sabeu, en l’actual situació de pandèmia els alumnes NO podran assistir a classe si:

• Tenen símptomes compatibles amb la Covid o estan esperant resultats de proves… Llegeix més»