ST JORDI 2023

Avui al matí hem anat a veure la parada que ha preparat l’AFA de l’escola i l’alumnat de la Comunitat dels Grans. Hi hem pogut trobar llibres nous, llibres de segona mà, roses, rosers, números de la Grossa de St Jordi i productes de l’Associació Ndimbalante.

També hem participat a la I Marató de Lectura per la Llengua tot llegint en veu alta poemes o fragments d’algun llibre.

A la Biblioteca hem rebut a l’escriptor Salvador Comelles que ens ha explicat el seu ofici. Li hem fet preguntes de curiositats que teníem, ens ha presentat diferents llibres seus i ens ha fet algun joc d’endevinalles i rimes. Ens ha regalat el llibre “Bona nit, Joan!” i Grans li han fet un llibret responent a la pregunta “On volaria amb avioneta?” i Mitjans li han fet un llibret amb rimes amb els seus noms. Gràcies per venir!

Durant aquests dies l’alumnat de Petits i Mitjans han fet dracs i Grans han fet dibuixos relacionats amb la diada acabats amb la tècnia del trencadís amb cartolines de goma d’eva.

Volem agraïr a l’AFA per tota la feinada que ha tingut amb la gestió de la parada com també volem agraïr a l’Ajuntament la seva col·laboració i participació en aquesta festa i en la organització de la I Marató de Lectura per la Llengua.

Si ho voleu veure, cliqueu aquí!