ERA ESCÒLA GARONA RECEP 3 MENCIONS ESPECIAUS EN CONCORS DE CUERTMETRATGES DE MONTANHA

Dijaus 7 de març recebérem era visita d’Edurne Pasaban e Maria Vergés e vedérem es 18 cuertmetratges dessenhats e enregistrats per alumnat de primària.

Edurne Pasaban, presidenta deth jurat deth concors de cuertmetratges de montanha, balhèc es diplòmes a toti es escolans e escolanes qu’an participat en concors.

Era Escòla Garona assistic eth dissabte 9 de març tar autrejament de prèmis deth Hestivau de Cine de Montanha a on se nomentèren tres mencions especiaus: “Un dia ena montana” de 2au, “Es 3 mainatges e eth lop” de 4au e “Eth mistèri des Uelhs deth Joeu” de 6au.

ELECCIONS CONSELH ESCOLAR 2018

QUÉ EI ETH CONSELH ESCOLAR?

Eth Conselh escolar ei er organ de participacion des desparièrs sectors dera comunautat educativa en govèrn des centres.

QUI LO INTÈGRE?
  • Era directora, que lo presidís.
  • Era cap d’estudis.
  • Un o ua representant/a der ajuntament dera localitat a on se trape eth centre.
  • Era secretària deth centre qu’assistís tamb votz e sense vòt e exercís era secretaria deth conselh.
  • Es representants e representantes deth professorat alistats peth claustre.
  • Es representats e representantes des pairs e mairs o tutors/tutritz, escuelhudi respèctivament per eri e entre eri. (1 alistat pera AMPA).
  • Ua representanta deth personau d’administracion e servicis, escuelhuda per e entre aguest personau.
  • Enes centres especifics d’educacion especiau e enes qu’agen unitats d’educacion especiau tanben ei membre deth conselh escolar un o ua representanta deth personau d’atencion educativa.
QUINES SON ES SUES FONCIONS?
  • Participar ena aprobacion deth projècte educatiu e es sues modificacions. Eth conselh escolar a d’èster consultat peth director de manèra preceptiva entà avalorar era prepausa deth projècte educatiu e manifestar eth sòn supòrt tamb ua majoritat des tres cincaus parts des membres.
  • Participar ena aprobacion dera programacion generau annau, des normes de foncionament e dera gestion economica deth centre. Eth conselh escolar a d’èster consultat de manèra preceptiva entà avalorar cadua des prepauses e manifestar eth sòn supòrt per majoria simple des membres.
  • Avalorar era aplicacion deth projècte educatiu e des sues modificacions atau coma dera rèsta de documents de gestion deth centre.
  • Aprovar es prepauses d’acòrds de coresponsabilitat, convenguts e d’auti acòrds de collaboracion deth centre tamb entitats e institucions.
  • Intervier en procediment d’admission d’escolans e escolanes.
  • Participar en procediment de seleccion e ena prepausa de cessament deth director o directora.
  • Intervier ena resolucion de conflictes e, s’ei eth cas, revisar es sancions ar escolanat.
  • Aprovar es directritz entara programacion d’activitats escolares complementàries e d’activitats extraescolares e avalorar-ne eth desvolopament.
  • Participar enes analisis e enes avaloracions deth foncionament generau deth centre e conéisher era evolucion deth rendement escolar.
  • Aprovar es critèris de collaboracion tamb d’auti centres e tamb er entorn.
  • Quina auta que li sigue atribuïda pes normes legaus o reglamentàries.
PERQUÉ EI IMPORTANT QU’ES FAMILHES PARTICIPEN ENES ELECCIONS TATH CONSELH ESCOLAR?

Es professionaus des centres e es familhes compartim un objectiu: eth succès sociau e personal des hilhs. Es decisions que se prenen en conselh escolar son es claus entath foncionament e era melhora deth centre e, per tant, tanben entath succès educatiu de tot er escolanat. Ei per aguest motiu qu’era participacion e implicacion des pairs e mairs enes eleccions tath conselh escolar ei tant importanta.

Quan es familhes participatz enes eleccions, balhatz supòrt ath vòste candidat e delegatz ena sua votz e vòt. Atau hètz arribar es vòstes opinions e aportacions. Ei important que participetz enes eleccions tath conselh escolar pr’amor que:

  • Ètz es responsables dera formacion des vòsti hilhs e hilhes e ei important auer uns boni representants en conselh escolar que vos informen e hèsquen a arribar era vòsta votz.
  • Es familhes e es docents compartim un madeish objectiu: eth succès academic, sociau e personau des hilhs. Plan per açò auem d’èster capables de trabalhar de manèra conjunta e decidir, a qué mos comprometem entà artenhé’c.
  • Es familhes auetz eth dret de participar de manèra democratica ena organizacion deth centre. Aguesta ei una manèra d’avalorar era escòla e tanben contribuïtz qu’eth vòste/a hilh/a l’avalore.
  • Eth succès educatiu deth/ra vòste/a hilh/a tanben depen deth foncionament e eth clima de centre. Implicar-vos en seguiment e era avaloracion d’aguest foncionament ei implicar-vos en desvolopament e creishement personal des vòsti hilhs.
  • Ei era manèra de hèr a arribar era vòsta votz en tèmes que vos pòden preocupar, coma activitats extraescolares o quina ei era alimentacion qu’an de recéber en minjador escolar.
  • Ei important auer ua escòla dubèrta ar entorn, que collabòre tamb es auti centres e es diferentes entitats e qu’entre toti pogatz hèr deth vòste municipi o pòble un entorn mès educatiu e coesionat. Eth consell escolar decidís quines an d’èster aguestes relacions.
  •  
COM PODETZ PARTICIPAR ENES ELECCIONS DETH CONSELH ESCOLAR?

Enes eleccions, es familhes i podetz participar de dues manères diferentes:

  • Presentant-vos coma candidats entà representar es pares e mairs en conselh escolar.
  • Participant eth dia qu’eth centre convòque es eleccions votant es candidats que consideretz mès representatius.

REPRESENTACIONS DE SANT JÒRDI

Er alumnat de 5au realizèc òbres de teatre d’ombres chinesses entara mainadèra de 1èr, 2au, 3au e 4au.

 

 

Er escolanat de 6au representèc es òbres de teatre de Sant Jòrdi ara mainadèra d’educacion infantila.