XERRADA A CINQUÈ. EXJUGADORA DEL BARÇA ESTER TORRECILLA

L’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona va oferir a l’escola l’oportunitat de viure una experiència única i no ens ho vam pensar. Les tutores de seguida van pensar que era una idea genial i van aconseguir un testimoni de primera mà.

La xerrada va ser super interessant i molt enriquidora.

Va venir la Televisió de Badalona i el Diari Ara per cobrir la notícia… Seguirem informant.

Un dels objectius de l’Agrupació és promoure els valors del barcelonisme a través de l’experiència dels mateixos exjugadors i exjugadores del Club de qualsevol categoria de futbol. Amb motiu del Dia de la Dona, 10 exfutbolistes blaugrana que són membres de l’Agrupació s’han ofert voluntàries per compartir el seu testimoni amb infants de 8 a 12 anys.  Una d’elles és l’Ester Torrecilla, jugadora del FC Barcelona entre 1993 i 2002. Va ser una de les guanyadores de la Copa de la Reina del 1994, el primer títol oficial de la història del Barça Femení. e detalls.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *